Thursday, November 13, 2008

::Kasihan Die::

aku prasan aku ade sistem makan yang tidak sehat..walaupun aku lapa giler..tp bile di depan makanan..aku tak abih..dinner tadi baru abih..kalo tak cam men men jerk makan aku rase...knape kah itu...

::Aku Yang Feeling Kurus Di Dalam Jem::

setelah aku pikir pikir dan sort things out with him...baru aku kenal pasti beberape masalah dalam pale otak aku nie...

hhmmm....dan sebab utamanye...aku neves weh neves..knape aku neves..?? rahsie..wakakakkak....takde maknenye nk kawen wat aku neves..aku neves dengan enviroment baru nnt..oh bagaimanakah...

adakah aku perlu shopping agi..? wakakakakka..banyak bende aku nak handover kat opis tue..ishlaa....aku dah macam runner...sekejap kat damas..sekejap kat desa sri hartamas...tak pe takpe...minggu dpn byk mase aku kat cyberjaya...wawawawawawaw....

takpelah..nnt aku pikir lagi...dan tetibe aku nk perkenalkan salah satu teman tidur kesayangan aku untuk empat bulan ini..

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Diella, I nak apply position u boleh?

Dark @ng3L said...

n..
nk apply boleh..?
tp tiap2 bulan kene ikat perut tak cukup makanla..

bolehh..???