Friday, October 10, 2008

::Semalam Ari Sakit::

semalam kan ker aku meracau-racau dalam entri..sudahnye aku tau pasal ape...

aku maseh craving tomyan Niara Melawati..dem yuh..semalam jengok-jengok juge di melawati..tp ah dem..maseh tutup..lame sungguh die beraye..sedih...

tp seb bek sudah jumpe kedai makan yang enak..iaitu di R N K setiawangsa..eh ko gie ngan sape R N K tue cik diella...ngan orang aneh2 ker..? al-maklumler..opis nye di blakang R N K itu...tp oh sudah semestinye tidak...haruslah aku dengan encik..ko nk mampos mkn ngan orang lain...kurus trus player bersare tue nnt..wakakakak...*statement player bersare tue die yg bg kat diri sendiri ye..jadinye..di harap..encik bajan..cik tym..encik babad..dan juge kanak-kanak bawah umo juge..sile justify pliss...wakakakkakakaka

aku order nasi putih..daging goreng kunyit..tomyam daging dan sirap bandaung..manakala partner makan aku order nasi goreng USA dan teh ais..eh ye ker teh ais..apsal aku tak curik air ko smlm ye..ah dem..trus craving teh ais..demmm...

itu adalah kedai favourite pada waktu ini...pegilah mkn..dekat ngan lrt setiawangsa..Peej mesti tau kan..wawaw...eh..satay die sedap ker tak erk..?

dan entri ini tiada gambo sbb tuan punye blog kelaparan tahap resakse tuko kaler pepel..

2 comments:

iznina said...

kak diella, niara tu kt maner? asyik dgr jer tp tatau pung

Dark @ng3L said...

kat tmn melawati la..
dkt desa view...

area klang gate sane..
nk gie ker..
leh gie sesame...