Tuesday, October 21, 2008

::Selamat Pagi::

morning earthlings....aku ari nie sampai awal...sebabnye ari nie aku nk cabut on time..lagipun kerjaan aku agak banyak..hopefully takde lah gangguan banyak sangat..sebabnye ari nie aku kene wat minute meeting...bile kene wat minute aku lah manusia paling kusut di abad ini...menci lahhhhhhh....arrgghhh...huhuhuuh...

ari nie kene siapkan jugak minute meeting tue..sebabnye selase depan ade staff meeting..dem lah..selase tue jugak ade pot luck raye..tapi rasenye aku puase jugak kot..insya allah aku plan puase drpd ari nie sampai jumaat..pastu selase n rabu..ngam ngam abih Syawal...padan muke ko cik diella kan..syawal 30 hari...nk jugak puase ujung-ujung nie..rasakan...muahahaha...takpelah..nie 1st time cobaan aku nk ganti dalam bulan Syawal jugak...takpe takpe...aku mencoba..muahhahahha....

apelah aku membebel pepagi bute nie..aku pun tatau..tadek motif sebenarnye...motif nye adalah...

1. wat filing - so tak bertambah kertas kat meja aku nie yang belum di fail - done at 9.38am
2. siapkan minute meeting - done at 3.40pm
3. pulang jam 5.30 petang sharp - haruslah jam 5.30

dan semalam aku berjaye membuat facial resdung..dan berjaye menghabiskan duit untuk facial wash n toner..hmm..tak cantek tatau lah..cantik asli hokkeeyy..tak men bomoh bomoh tau...cantik ker pown...bleh aa tahan bak kate mak aku..muahahhahahahaha..ape ke celake sangat aku pagi nie..nak mampos agaknye..

0 comments: