Tuesday, October 7, 2008

::Pressie lagi::

semalam ketike aku sedang saket poyot sambil melayan pak ajis making comments about thriller ringtone yg diberikan kepadenye...auntie depan umah tipon suh aku tunggu depan umah...aku dah tau aku dah tau...waawawaw..

mesti die nk bagi adiah..wah konfiden ko ye cik diella..skali bile auntie tue sampai..cheng cheng cheng..kan betoollll....

wawawaw....aku dapat ini...

::apakah yang ada di dalam::

::wawawaw.....I likeeee::

dalam beg ade beg...

::drpd anak nyehhh::

::Ini isi dalamnye...wangi ok..trus aku pakai arinie::

mesti mak die yg pilih..wawawaw...aku suke aku suke..lompat lompat...ade henbeg baru...ade sabun butterfly...smlm tak eksaited sgt sbb saket poyot yg menggile..ari nie..mmg over ok aku nye eksaited...wakakakakkaka

ade sesape nk bagi adiah agi..? waaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh..over anak pak ajis nie..kang orang tanye nak adiah ape..aku jugak yang terkemut kannn...

0 comments: