Thursday, October 16, 2008

::Tender Lagi::

jam sudah menunjukkan jam 7.40 pagi..aku masih di opis..semapat ler melelapkan mate 30 minit pada jam 10.15mlm semalam dan selame sejam pada 2.00 pagi tadi...cukuplah...bos aku masih belum tido..wawawaw..untungnye aku ari nie dok kat tingkat 3...tiada yg mengganggu sangat..

nie kepale sudah berat nie..tingtong sudah..aku pening pale...software punye brochure ade lagi yg belum print..sbb bos aku lom decide nk letak software aku...kang last menet aku mmg malas la nk carik kan...jgn die mau pakai RedHat sudah..brochure cam sial mau carik..

nie aku n opis mate aku tatau ape nk wat dh..nunggu bos bg arahan untuk print jerlah..wakakakka....

lepas nie sudah semestinye aku yg kene anto tender ler kan...aduh..dahler 3 kampeni nie..kalo satu jerk tarak hal la...kalo kene angkut lagi 2 orang aku mmg malas..sebabnye...TH Selbourn tue dah tentu tentu ler on da way ker umah aku kan...aku dah ler ade agenda lain nie...

ari nie aku feel nk makan ape ye..cam dh takleh mkn jerk...ade ker patut kol 1.30 pagi tadi bos aku belikan McD...kuang hajo..terpakse ler aku mkn...tp aku mkn 2 ketul jerk...yg lagi pat aku simpan bekpes pagi nie..wawawaw....

cis..lunch aku mkn McD...Supper McD...gumutlah aku...aaarrggghhh..kene gigih berdiet nie..sebelum orang gergasi yg lain mengalahkan aku...ade ker patut ari tue ade orang nk lawan diet ngan aku..tp syarat nye..sape yg byk turun die menang..

hello..dh tentu isi ko byk n ko ade possibility turun lebih byk....tp ari tue pown ko menang ngan 1 kilo jerk kan...hmm...cam menarek jerk....jom jom jom....ajak lagi satu gergasi...jommmmm la koranggg.....

dh la..aku nk gie menjenguk bos aku kat bawah tue..kang keroyan die sengsorang nnt kang...wakakkakaka

2 comments:

RhyZe said...

hehehe.. menarik! lawan jgn x lawan diella...!

Dark @ng3L said...

along..
tq..
ngehhehe