Tuesday, October 28, 2008

::Entri Basi::

bersempena open house ari tue..aku tak sempat tangkap gambo sume..sekeping gambo pown tarak..sebabnye aku sgt sibuk..

bgn awl..pepagi aku dh masak dadih..lepas tue aku jadik runner mengambik kuih kat taman tun..pastu bergegas pulang amik kuih kat makcik dlm taman..beli ais lagi..hhmmm...dlm 12 lebih br terhegeh hegeh nk mandi..

lepas zohor menolong agi kat dapur..aku takleh ke depan sbb muke aku masih dlm sesi kuarantin..jadinye sesi susun meja dilakukan oleh pak ajis dan orang katering...wakakakka....

dlm kol 3.30 barulah aku masak mash potato permintaan encik badiuzzaman...seb bek ler kek batik ade seco'et agi belen2 open house umah leed tempoh hari..muahahaha...ko nk makan..tamau..ramai agi beratur nk makan..wakakakka...

time kaseh la kepade yang datang..time kasih byk byk..dan untuk cik yanz..kuceng tue bukan koceng i ler..ade tuannye..jadinye tuannye akan bawak gie spital..tamau i memandai angkut koceng orang gie spital..

open house selesai sekitar jam 9 mlm..alhamdullilah semua habis..teh tarik jerk berlambak agi tp disettle oleh sedare mare yg melepet agi kat umah aku..aku? sesi konfrantasi di talipon..dah bapak aku kate ade bunyik anak koceng dlm bilik aku...aku nangis bunyik anak koceng..kuang sopan sungguh...

entri sesi berjalan sempena ari cuti akan di sambung selepas ini ye...

5 comments:

Mrs. Alexis said...

Babe, bukan tak nak datang, but dun no ur house kat mana.. phone no u pun i tak de. Agak2 kalau i sesat i tanya rumah owner of the "darkangelville" blog.. agak2 ada orang tahu ke?

Dark @ng3L said...

n..
ala...tue lah die...tatau email u kan..
malas i nk publish kat blog no hp tue..

kang payah kang..
ngehhehe

arkhaios said...

weh dilla dong..
thanx for such a happening open house..

aku sgt suka..sgt enjoy..

kenyang ok..

nantikan kiriman gambar dari bajan..sekiranya ada..

Dark @ng3L said...

badd..
gambo..?
gambo pe weh..????

RhyZe said...

hai diella!!
thanx 4 d open hs... mmg jejak kasih tul... sempat jumpa my fwens kat bangi... n makanan sangat sedap!! trima kasih... xiexie! arigato gozaimaste!