Monday, October 20, 2008

::emosi::

aku jarang update blog lately..sebabnye..lepas anta tender ari tue..emosi aku kurang stabil..knape..? tak elok rasenye aku ceritekan di sini..cukup hanye beberape teman rapat yang tau..dan juge sesape yg ade di open house leed ari tue mmg akan tau la kan..muahahha...

kepade sesape yang concern..tq so much...rilek aa lom mati agi...tp tak dinafikan pemikiran aku kusut..beautiful mess kate encik..muahahah...mess tu tak beautiful..aku nie ha yang beautiful..muahaha...sile muntah..

aku tak kate aku dh ok..cume aku tengah blaja nk ok nie..sebab cabaran BP yang baru kan..kalo stakat masalah2 lain yg pernah aku hadap..aku senyum jerk..tp nie something new to me..Allah suruh aku blaja lagi neh..aku ingatkan encik jerk yang sebok suh aku sambung blaja...Allah pown suh jugak..Allah suruh aku buatler kan...kang aku tak buat..durhaka namanya..

now i'm stuck wit 7 page proposal yang perlu aku translate from BI ke BM..masalah nye..proposal tu..proposal IT..cilakak haram sungguh..


cam ginilah rupe aku skang..adehdehdehdehdeh...sape nk tolong aku nie...

agenda hari ini:
Facial resdung..

0 comments: