Tuesday, October 7, 2008

::Eagle Eye::

sabtu lepas adalah hari yang amat meletihkan...bangun seawal jam 7.30 dan bersiap...seb bek more or less aku dh tau nak pakai baju ape..so tadeklah menggelupur..agendanya adalah dengan rela dan suke atinye aku mentag ENCIK supaye menceritekan agenda tersebut..jgn cerite mengenai kerusi ye...wawawaw..

selepas agenda beliau..bergegas pule ke agenda aku..open house di mahkota cheras..jln sudah menjadi maha jem.dem yuh..selesai open house..kami ke jusco balakong...wawawawaw...saje aku gedik nk ke sane..sbb tak penah jejak kaki ke sane..

jalan sane sini..dan aku gedik nk tgk wayang..kami nonton crita ini..sebabnye...encik bAdd kate trailernye seperti seronok..dan kami like..y not..


berbaloi la critanye...memule tue aku cam blur sket...tp tak lame..pastu tak blur dh..wawawaw...kesimpulan yang ak dapat adalah..kalo nk wat jahat..dengan planning yang teratur dan kemas..membuatkan ianya unexpected..hero sangat hensem..aku sukelah cerite nie..tp ade yang agak mengganggu konsentrasi aku ketike menonton cerita ini..

untuk rakan2 yang dh ade anak..yg bakal ade anak..

jgn saving sgt duit...beli seat cukup untuk korang sekeluarga..and if ade seat yang terpisah..laki bini sile dok asing..biar anak dok dkt mak..jgn korang nk berkepit laki bini sampai anak kene dok jauh..

kalo dh tau anak tue tak paham citer gini..jgn bawak pliss..budak2 cepat restless..bile die restless die akan membuat aksi "aku mintak kene sepak ngan kak diella"..contohnye..berbaring di tangge panggung..berjalan sane sini..

kesimpulan..kalo nk melekat laki bini..sile gajikan bibik jage anak korang time korang tgk wayang..takpon campak anak korang kat umah mak apak korang..abes citer...takpun jadik cam mak aku...selagi anak die tak sekolah menengah..selagi tue lah die tak tgk wayang..die dok jage anak n umah die..

mane anak die blaja nengok wayang..? gie tanye pak ajis...

3 comments:

RhyZe said...

huhu.. saba jelaa ngan mak bapak yg x reti nak jaga tertib anak diorang neh... x suka gak k

Dark @ng3L said...

along..
letey ok..kene plak aie yg dok ujung..
die pown hangin..

wwawawawaw

PakciQue said...

Aku paling suka babak kejar mengejar di awal perkenalan Jerry dan Rachel. Bagaimana 'wanita' tu membantu mereka melepasi polis yang mengejar mereka. Dan susunan perlanggaran tu sangat mengujakan. Tak sempat hilang rasa teruja akibat perlanggaran pertama, muncul dentumana hasil perlanggaran yang berikutnya. Sebelum ni, aturan babak kemalangan dalam Final Destination 2 adalah yang terbaik.

Review Eagle Eye @ BLOG KedaiMagik

Komen di blog aku..bersama backlink..nanti aku masukkan link kau dalam entri ini..TQ..