Monday, September 1, 2008

::Poyaan Terus::

selepas settlekan kete n amik kamera kat melawati...kami memulekan misi mengambil gambar..sile rujuk entri di bawah...wawawaw...

dimulekan dengan jusco cheras selatan, ke rumah sri kembangan..sempat lagi bersembang dan mengumpat si teteh kak wear...wawawaw..sowie la yang..hikhikhikhikhik....snappy sane sini..bilik yg telah dikemas oleh kak wear..sempat juge menyinggah di rumah mzi untuk mengambik gambo curik..tatualah kalo salah umah erk yang...lalalla...menangkap juge gambo jusco equine..hajat encik untuk menyinggah..tp setelah ku beritahu bahawa tako tao tarak disitu...tak jadi untuk menyinggah..eh..tapi die nk ke singgah bebetul..opppsss...larik...

perjalanan di teruskan ke mid valley..hasrat untuk berpoya di gardens terpaske dibatalkan sbb jem ya hamat..wawawaw....terpakse kami meneruskan perjalanan ke pavilion..di pavilion perutku dh menyanyi...singgah di pastamania...tadek gambo..sbb aku pelahap sgt..lapo tahap cipan..

lepas mengambik gambo dan jln2..sempat lagi terkantoi ngan encik ape aku nk beli untuk adiahnye..cilakak la weh...sentap aku sampai nk nangis..beli adiah untuk big boss..sbb big boss nye birthday pown bulan 9 gaks..ahhhh demmm...

kami berjalan menuju ke sg wang..poya poya di sane...tetibe aku feeling nk chenta chenta sambil minum...patah balik ke pavilion dan melepak di food junction...dah lelepak..tetibe aku feeling nk ke curve pulak...

poya poya pula di sane..on way to curve..encik saket pale..teruk juge..aku risau..aku nk berpatah balik tp dia pulak berkeras nk temankan aku...lepak dulu di dalam kreta...


::Muka Gedik Sbb Encik Dah Sehat::

Masuk jerk curve...encik menarik aku ke kedai patung2 sambil menerangkan bagaimana melihat yg imitation dan yg ori..aku rase aku paham kot..kot la tapi kan..tetibe ternampak ini..

lagilah aku sentap..sbb dlm pemikiran aku..sowie encik..keinginan hati anda yang ini tidak dapat sy tunaikan...aku sungguh kuciwa...

jln jln di flea market..aku berkenan clip rambut yg ade bunge..tp mcm tak bersesuain dengan care pemakaian...hasrat nk membeli belah..tp mcm tadek yg berkenan..hatiku tertinggal di curve bersame patung stitch yg berkepale besar dh chomel..ah dem...

masuk pule ke cineleisure...tetibe ternampak ini..

encik badiu terpenyet lagi...wawawaw...tp chumelkan..encik..nk yang inilah..ish tapi kang cam polok badd pule..tamau lah..jalan lagi..dan aku lapo..wawawawaw...aku dah tau dh aku nk makan ape...asam laksa..yay...sbb drpd hari yg bawak sab ke klinik tue lagi aku teringin..tp disebabkan encik nk makan kat william...aku diamkan sajerk...

sampai dpn kedai...die dh tutup..hampa...encik nampak perubahan muke aku...sentap lagi...nk makan laksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tp nampak pule kedai Kopi Oh! dihadapan kedai tersebut...dan hasilnye..sungguh memberangsangkan...aku puas hati..*senyum gumbira sbb makanan sedap..

::Mine: Nasi Goreng Ikan Indonesia::

::Encik: Chicken Porridge::

::Gambo yang lebih menyelerakan::

sangat sedap okkk....nnt nk pegi lagi..even tho aku punye nampak cam biase jerk..tp disebabkan ikan die garing sesangat dan aku adalah hantu ikan....heaven okkk...gambo porridge perhiasan tue diambil sbb gambo enciknye makanan tue dh nampak tak brape sedap sbb die dh makan setengah baru ingat nk amik gambo...dasar pelahap..wakakakkakka..

hari selesai sebab ade auntie carik anaknye yg seharian keluar bersame awek cekci..wawawawaw....jadi aku terpakselah pulangkan anaknye itu...lalalla...dan aku masih stuck dengan adiahnya itu...

sesape volunteer nk temankan aku...?

6 comments:

missaussie said...

akak.. kalau kite teman akak cari adiah abang aie, akak blanje kite makan eskem tak?

(komen ini ditulis dengan cubaan untuk menjadi adik angkat akak diela.. wahahahahaha)

Dark @ng3L said...

cik tym...
ooo nk teman carik adiah abg aie erk...
esok bolehh???

hikhikhikhikhik

RhyZe said...

hukhuk... nak jalan2 ngan dila!!! uwaaa...

Dark @ng3L said...

along..
sanggup ke jln2 ngan kitorang...
kang gemut cam kitorang kang..
asik mkn jerk...

wawawawawawawa

RhyZe said...

xpe2... makan2 adalah peberet guwe...

Dark @ng3L said...

along..
ok ok..nnt kite poyaan same2..
diella n aie mmg suke poyaan beramai-ramai..
wawawawaw