Monday, September 1, 2008

::Just For Dearest Darling::

aku mmg hari hari masuk blog ini..tak kesah ler die update ker tak...tapi aku tetap masuk hari hari...on day i came across post ini jadi..aku mengheret encik meneman aku mempunyai satu special project...

wawawaw..apekah...korang nengok la sendiri erk...penat ok..seharian..



yayang...aku tau aku dh jarang talipon..aku tak boleh melawat ko kat sane..but tis is da only thing dat i can do for u okeng...gambo mzi tak dapat aku nk hamek ok...tetibe plak nk tangkap gambo bf org..tak semena-mena..? gilo apo..ko take care tau..muaaahhhhh...ailebiu...

8 comments:

RhyZe said...

alahai... suwitnyer... bertuah ade kawan camneh....

Dark @ng3L said...

along..
time kaseh..lalala

missaussie said...

along maksudkan sweet tu kat sape ye? kat encik buncbunc ke kat cik artis ni? ;)

Dark @ng3L said...

cik tym..
oh..kalo along..haruslah si tukang tuan air yg suweet...
wawawawaw

Anonymous said...

diela!!!! terharu and rasa nak nangis. tersenyum aku seharian even demam dan sakit kepala di hari puasa yang pertama.. terbongkang satu hari ni.

takpela takde gambar mr zorro, but ur effort counts. sampai ada gambar wire SE 696 tu...

babe, kumpul duit kawen dulu, then baru datang sini k? InsyaAllah kalau ditakdirkan aku lama kat sini.. mr zorro pon plan nak datang next year...

i went to pulau tampi2 and pulau sibuuan semalam, best! later aku update kat blog bila ada masa...

Dark @ng3L said...

yayang..
ko leklok kat sane..
cane leh demam?
panas sgt kah..??

duit kawen..tanye aie pliss...wawawaw....

next year erk..tgk ye macammane..

waahh...dh gie pulau..jelesnyeeeeeeeeeeeeeeee

RhyZe said...

err.. tym... mesti laa dila suwit.. awat badd laa.. (lam citer ni laa... sila ikut tema tuan punyer blog... hehe)

Dark @ng3L said...

ala along..diella kasik along kongsi tema ngan diella..wawawaw