Wednesday, September 24, 2008

::ahad::

ahad...tiada yang menarek...seawal jam 9.00pagi aku sudah bgn..membawa ibunda ke jalan masjid india..agenda nye adalah

• membeli baju untuk makcik yang bersaiz XL
• membeli lagi baju kebaye untuk aku

singgah pule ke sogo..ibunda membeli
• perfume untuk big boss
• bra & panties aku sebanyak 2 set..
• hadiah kawen sedare aku
• hadiah birthday anak kawan die

perjalanan diteruskan ke Ampang park
• amik gelang n tempah gelang kristal

tue pun tak lame di ampang park sbb aku takleh masuk parking..parking full katenye...wakakakka...sampai umah sempatler aku melelapkan mate 20 menet dan menemankan orang untuk agendanya..tak lame pown..sbb mau pulang ke rumah masing2 dan pengsan..

rest of da day..aku hanye jadik bibik kuih but pix tadek sbb aku letey nk amik gambo..wakakakkakakka

0 comments: