Thursday, August 21, 2008

::On Da Way Back::

semalam buke pose ditemani oleh 2 org gergasi dan along..aku agak cranky sbb dh 2 hari tak sahur kot...ish...aku semaken byk mkn kot..tue yg cranky bile tak cukup food..dem yuh..mule2 nk gie karaoke..tp sesi terpakse dibatalkan sbb kami pasangan benci menyelit dan rushing..so..kesudahnnye mkn..sembang..sentap sket2 di Steven..

selesai makan...kitorang menghantar org2 yg tinggal di melawati n wangsa maju..wawawaw...plang nearly jam 12 sbb ade sesi sembang..itu sesi wajib jugak...

on da way back..dh nk sampai umah dh pown..sekali lagu ini berkumandang...trus aku trus teringat n rindu..yes mengade..tp ade aku kesah..gie aa mampos...

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will


wawawawawaw...yes aku mmg jiwang..blog aku..aku pule pasal...org len..gie ah mampos..! aku cranky...

4 comments:

missaussie said...

*JIWANG*

ni lagi satu pasangan kekasih drama sebabak.

wahahahahaha.

Dark @ng3L said...

tym..
alallalalala..mane de sebabak..
ber babak-babak k...

Along said...

lagu tuhhhhhhhhh besttttttttt.

xkan pernah fail wat alg trsengeh lah lagu tuh.





even tho xde kene mengene T___T

Dark @ng3L said...

along..
kan..lagu tue menerbitkan rase yg nyaman..
wawawawaw