Thursday, August 28, 2008

::Blueberry Waffle::

semalam..pabila sesi makan popiah ade org ngidam blueberry waffle...bile die nk gie order dah abih pule..kesian sungguh..aku ajak gie a & w tamau pule..die nk blueberry juge..*hentak hentak kaki (oppsss...aku menambah)..

aku pening mane aku nk bawak die nie erk...eh sab..ko hengat tak first 3some kite die UO menonton sepi tue...die makan ape erk..? blueberry kah..aku tak hengat rupenye menyelerakan ke tidak...aku nie penyaket sket...

ko leh tak jgn ngidam selalu..bile ko tak dapat...aku sedih okkkkkk....tensi tau...ish..mane nk bawak die nie...tempat semalam..? mau..? ke tamau..? mane nk gie..aku surf..ade kat lot 10..sab..tolong pikirkan..kat UO tue menyelerakan ker tak..aku lupe siut...

rakan2 tolong pikirkan jua ye...dimanekah aku nk gumutkan encik aku nie dgn BLURBERRY WAFFLE...die ngidam tue..cian die...pening dh..huhuhuh

::Gambar Sekadar Hiasan::

10 comments:

Radin Hairi said...

wow, 3some...

arkhaios said...

ngidam?

snigger...

Dark @ng3L said...

encik radin...
ha..tue ah die..time 3some makan waffle tue ade lagi kawan aku..teksapot ops lame..

badd..
di awl kandungan mmg ler ngidam mcm2..ko tgk perot die kecik agi...br 3 bulan tue..

kalo cam ko yg dh masuk 7 bulan nk ngidam pe nye agi..

arkhaios said...

snigger summore..

Radin Hairi said...

oooh, badd dah lame ek?

*kire-kire jap

eh, lagi 2 bulan laaaaa

Dark @ng3L said...

hhmm..gitulah gamaknye...kalo tak cukup bulan kenelah masuk inkubator..

nnt kite tanye wan...betul ke 7 bulan..mane tau kot2 die kulit tebal ker...tue yg nampak besar

RhyZe said...

bertuah bini xyah mengandungkan anak... biar smua badd yang buat yer... gentleman nyer....

Dark @ng3L said...

along..
badd mmg gentleMAN pown...

RhyZe said...

wakakakakakaka.... giv me five!!

Dark @ng3L said...

along..
*gelak golek golek