Friday, August 29, 2008

::And I Blame It On PMS::


sy sgt bosan di opis..maka terhasillah gambo tersebut...gambo menceritakan sedikit sebanyak manusia boleh berubah..tapi amik masela kan..
gambo terpakse di blur kan sbb ade yg aku salah beli...seperti faulty tak cukup kain ataupun aku terbeli saiz kecik..oppsss...

dan proses membuat menatang gambo tue membuatkan aku berpikir dan emosi..knape emosi..? sbb nk piyet..bile nk piyet...aku ade tema...bulan lepas tema nangis..bulan nie tema marah2 la aku rase...easily irritated...org tanye soklan skolah rendah nk marah..rindu nk marah..org bg byk info pown nk marah..ye encik..itu tema aku bulan ini...tema yg aku paling benci sbb nnt akan nangis sbb tak semena-mena marah org dh rase bersalah

skang aku marah tetibe sbb...bile bercakap pasal perubahan..org lain tau ker kite dh berubah atau dlm proses nak berubah..perlukah statement2 cam gampang..? yes isu agak lapuk...very da last month isu...tp sorry to say darling...ape yg aku tatau..sume aku tau..msg ka apa ka..eh email aku tatau..

encikkkkkkkkkk....nk cek email...*dush dush tumbuk diri sendiri sbb tak perlu wat begitu..hanye mau attention pepelik yg akan membuatkan encik gelak malas nk layan.....fffffiiiiiiiinnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....die wat dh tema bulan ini...tarik napas......

its not an issue to me..tp bile aku tgh edit edit menatang kat atas tue membuatkan aku terpikir..banyak isu aku pikir..kesimpulannye..patutler kengkadang laki salu tertawakan pompuan...

dan aku sungguh senang...kalo ko tak kesian kat diri ko..wat per aku nk kesian bahalol...ko nk saketkan diri sendiri...watevah..

sbb tue kalo aku ade kawan yg feeling nk sakitkan diri sendiri or nk bunuh diri aku biarkan aje..
aku penah heret kawan aku atas jalan raye sbb die telah menelan 3 bijik ecstacy bersame bir sbb bf die tak layan die n dh tamau kat die...pastu aku yg kene handle...sbb bf die adik angkat aku..jadik aku yg kene settle...

mmg aku settlekan..aku heret die drpd tepi jalan sampai masuk kete..dan aku tinggalkan die di tepi lorong kat umah die..mampos ko...dan kawan aku itu perempuan...padan muke..tak kesian kat diri sendiri kan...

dan minah jugakler sentiasa menceritakan kat adik angkat aku yg nk terjun bukit la..nk terjun bangunan kat chow kit la...yg adik angkat aku yg jantan ni menggelupur...takut die bebetul..die pown bangang..sbb kalo org nk bunuh diri or sakitkan ati die..die wat jerk trus..tadek maknenye die nk berciter dulu life planning die tue...

alasan die menggelupur..kang die bebetul bunuh diri kang rase bersalah sbb tamau blk kat minah tue...ko nk rase bersalah pahal..kalo aku bangge dh..

"ade org bunuh diri sbb meroyan nk kat aku"

wawawawaw...evil...tp korang tak pikir...kang baik blk ngan org camgini...die buatnye kawen..meroyan die sampai..bunuh anak korang...ha...lagi bestkan..wawawaw...evil..

wah..aku datang mood evil dan emoness dah nie..aslnye aku citer ape untuk entri nie..lupe dh..matilah ilang ingatan..jangket ngan bAdd..oppss..tp kalo encik suruh delete sbb evil sgt..mmg aku delete..sbb aku rase aku takdelah ckp pe pown dlm entri nie kannnn....oppss..perubahan..yes n i need guide..so sementare guide belom diberi..bacelah entri dan blog aku puas2...wakakakakka..

oppss..lupe pule...encik yg preknen 3 bulan itu ngidam kenny rogers smlm..kami sampai ayam dh abih..aku kesian..muke die sgt kuciwa..ah dem...terbayang-bayang ekspresi die...nnt kite gie makan erk...bAdd..nk ekot tak..? sab dh bek saket lom...? eh cop...nnt aku tanye encik samada die nk jln2 berduaan atau aku leh jempot ahli ahli lain untuk ber3som or 4some ngan korang erk...

2 comments:

Diana Ishak said...

perubahan...hmmm.

ok.

Dark @ng3L said...

cik epal..
tadek lah perubahan besar mane sgt pown...tp cam cube try carik kain lebih sket..

wawawawaw