Monday, July 21, 2008

::Seriouskah Aku?::

banyak sesi dem semalam..aku sgt hiphop semalam di garden mid valley...sayang camera tak bawak..nnt akan ku tak lupe lagi dgn camera itu...br nk tangkap gambo aku yang godik..wawawaw...oppss..

smlm yg best....Joker outshine Batman..sgt okk...sape peminat cerita ini disarankan menonton..sile sile..jgn malu2...dan cam paham knape Heath Ledger leh bunuh diri..wawawaw...


aku sgt kenyang dgn makanan Itallianies..wakakaak..kengkonon nak share ngan encik bAdd..tp terpakseler encik badd feeling berchenta ngan encik aie share2 makanan...makanan aku sedaaappp kayyy...

pening pale melayan kekanak 2 org nie mmg harus...tapi aku menerime meraka seadanya...sepenuh dan seikhlas ati..wawaw..walaupon terencat..tp penghibur ati..

poya2 terpakse dihentikan awal sebab nk membeli makanan kat makcik aku..kang kebuluran pule ye..pastu sambung poya pule di Kopitiam..tp tak lame sbb aku yg artis nie ngantuk..hello..artis..kenelah cukup tido ok...tak men aa tido lelambat..opppsss...waakaakakakakak...

itu saje poya2 untuk semalam...mak aku balik drpd bota bwk derian 5-6 bijik untuk aku sorang..jadinye..mlm nie aku tamau mkn nasi...aku nk dinner derian sampai lebam..tp takleh demam...aku ade tugas Sultan perlu diselesaikan ari Rabu nie..ish laaa...

0 comments: