Thursday, July 24, 2008

::Haf Day Di Hari Kerja::

aku poya-poya semalam..sowie..gambo takleh post..sbb artis deting takleh amik gambar k..hanye untuk tontonan peribadi sahaja..nk tgk bayarrrr aaaaaa

sesi makan pasta..sesi jalan2..sesi tgk Kungfu Panda..sesi menakutkan aku sampai aku nk nangis...gayat la bijaaakkkkkk...kurang sopannn k wat aksi gitu..berpeluh n sampai sakit pale aku menahan kegayatan..dem yuh!

quote of da day..

"I Know My Lips Are So Damn Delicious"


Kesimpulannye...aku prempuan giler yg sgt happy..walaupun ade sesi sentap..but I blame it on PMS..

10 comments:

RhyZe said...

hehe.. tahniah dila... jage dia baik2.... :)

Dark @ng3L said...

time kasih cik alooonngg...dan pesanan yg same juge kepade anda..tp hati2 nye..makhluk gergasi itu sgt saiiikoooo..big time ookkk....

selamat berjaya!

opppsssss

arkhaios said...

oi oi.....leh lak..perjumpaan kat sini ke apa....ahli mesyuarat tetingkap browser..

Radin Hairi said...

wahahaha...mahu joinnnn

Dark @ng3L said...

aie..
ko nk join pe nie..? mesyuarat tetingkap browser..?

daftar jadik ahli please..

Dark @ng3L said...

bAdd..biar aaa org nk mesyuarat tetingkap browser..

Anonymous said...

my lips also yummylicious maaaa....

p/s: mintak2 kat sana aku leh access internet!!!

Dark @ng3L said...

yayang..
kalo takleh access internet sgt dem hookeeeyyy

arkhaios said...

kat sana internet xde..pakai telegram lagi..sms pon masih 160characters jer per satu sms..wawawawawawawa..

Dark @ng3L said...

bAdd..
Hoih..ko kutuk hp aku ye..?