Monday, June 16, 2008

::Senang Hati::

Khamis lepas da whole family pegi mkn kat kopitiam kat Ampang Waterfront tue..memule mak aku nk makan kat kedai lain..tp disebabkan anak die sorang jerk...haruslah ikot ckp anak kan..ngehheehhe....sbb aku dh berangan nk try order Roti Paratha with peanut butter & kaya..Aie la ari tue tunjuk kat aku time kitorang mkn kat Kopitiam Cyberjaya...cam sedap jerk kan gambar tue..

an of cos minuman wajib adalah Xi Mut Tea..Ini adalah gara2 Cik Yanz yg mengintroducekan air nie kat aku 2 years ago....gile ah sampai skang teraddicted..

::Xi Mut Tea::


nielah die roti paratha nye..sikit kan...haruslah kalo bAdd & Aie order..kene order 8 lapan set..oppsss...alamak..terlebih suda..tp...giler heaven siut..peanut butter n kaya die byk gilos...wawawawawawaw....teringin nk makan agi..Aie...jom jom..kite ajak bAdd skali..ngehheheeh..

weken takde yg menarik sgt pown..sbb aku demam...cilakak tol..agaknye badan aku terkejut kot...sbb lame dh tak kuar mlm cos Saturday ari tue aku melepak di mlm ari..Mane aku lepak..ngehhehehe...rahsia...tp tak gie berpoya-poya di kelab malam..hanya bertemu rakan..ewaaahhh..pandai ye ko kuar mlm skang cik diella...ngheheheh

kesimpulan mlm itu...hhmmm....*senyum sampai telinga..

dan ahadnye terus demam..siut..dan sampai lah ke ari nie..aku masih demam..dem...tgk sket muke org demam..

11 comments:

Anonymous said...

cik diella
takkan br jumpe da demam kot..
demam terkejut ek??
mesti byk unsur suspen..
hahhaa

Dark @ng3L said...

shidot..
tue ler pasalnye kan..siut tol la..
unsur saspen tue takdelah sgt pown..

gedik deman rindu boleh gitu..??
muahahahahah..over kawan ko nie..

Diana Ishak said...

ko demam pun gaya still ala-ala cinderella.

ko nak tengok tak muka aku kalau demam???

ngahahahhaha.

Dark @ng3L said...

cik epal..
gaye tetap mahal..padehal jenuh nie kontrol cun sambil pegang kamera tgn gegel2..

bape kali snap tue br tak bergegar gambarnye

arkhaios said...

ko demam bdosa ngan aku..mintak maap cepat..

Brown said...

jgn kerut dahi!!! i pun slalu kerut pija marah marah.. heheeee.. lekat ketua-an i. cea! btw,syedappnya air tuuu..

Dark @ng3L said...

bAdd..
dosa apekah..?

Nonoy..
Hhmmm tapi cam habit ler kerut dahi..
wahh....patutler pija nampak mude..
air tue mmg sedap..gie oldtown kopitiam..ngehehhe

arkhaios said...

hehehe..ko ada demam rindu??? wow..ati kuntum nehhhh

Dark @ng3L said...

bAdd..
aku demam rindu jerk..
takde lah sampai "meant to be together"

shazanateh said...

nak ximut tea!!!

Dark @ng3L said...

jom jom kite ke old town