Sunday, June 8, 2008

::Kisah Aneh::

smlm time aku tgh tengok TV ngan mak aku...tetibe ade msg...Orang Aneh-Aneh msg aku pasal citer Friends..Die tanye..ari nie ade tak Friends kat ASTRO..sbb he's already suka bgt dgn series tue..keren katanya..aku just reply takdelah kot..sbb setau aku weekdays jerk ade Friends kan..? ntahler..

thn time aku tgh2 tido..kol 1.30 pagi..ade bunyik hp..aku capai hp aku..rupenye Orang Aneh-Aneh tipon..aku angkat..borak2 ala kadar...tau jelah..kalo aku dh tido ape aku ckp pown aku tak hengat..ape erk aku borak ngan die...

tp yang pasti..persoalannye sekarang..knape die tipon aku..? dulu punyelah payah..takde kredit manjang..adekah bosan baru carik aku..? pelik...hhmmm...nk pikir ke tak erk..ish..takleh takleh..kite kene kurangkan episod tapik menapik...jgn pikir..tp

I wonder lah..weh..Wonder pown nk kene tapik ke weh..?

0 comments: