Sunday, June 8, 2008

::Hari Berjalan::

lalallalala...aku br pulang dari meneman mak aku ke jalan TAR..memule tue takde lah menarik sgt...sbb ikut die ke SSF n Bunga & Reben..dan sempat gaksler die membeli kain pelikat for my dad n kain batik for my opah..dan hasilnye adalah seperti di bawah...cam suke plak aku tgk kain batik tue..

::Kain Pelikat::Kain Batik::Barang2 From SSF n Bunga & Reben::

thn jln2 tetibe die murah hati nk belikan aku baju plak...hmmm bile pikir2 how can I refuse when da outfit dat she wants to buy for me is in black n white...aku rembat sajalah..ngehheheh...tantek tak..?ngehehhehe...leh pakai time kawen kawan aku kat Penang nnt..ke nnt nk beli baju laen..oppsss....kopak ai...

::Tak Saba Nk Pakai Nie::

thn..kitorang bergegas plak ke KLCC..sbb aku nk carik Father;s Day present untuk bapak aku...yg nie aku malas nk amik gambo..ngehhehe...T-shirt biae2 jerk..kate Father's Day jer kan..wat pe aku nk beli memahal...bawah RM100 sudey...

pastu mak aku nk tgk kedai tudung "Arzu" kat level 2..eh..ye ker name kedai tue cam gitu..sekali tersinggah la kat kedai nie...

::Apekah Ini??::

cheng cheng cheng..apekah di dalam nye...selepas puas menerai dan membuat pilihan..ish susah tol...ini jerk yg aku dpt rembat.len kali aku datang lagi kedai nie...serius aku menggigil dlm kedai nie..rase nk sumelah yg ade...*pitam

::Wah....Tak Sabarnye Aku::

bile sampai jerk kedai tudung tue...byk gaksler yg cecantik..tp yg fail nye.ade sales girl tue..ikot jerlah bontot kitorang sambil.."kak yang nie cantik".."kak takmo tgk yang nie"..aku nie jenis rimas dgn orang cam gini..drpd semangat nk beli..trus aku wat bodoh jerk ngan mak aku..kitorang borak 2 org...pastu cam sgt tak selesa sbb die asik ikot jerk...kitorang pown blah drpd kedai tue...

elok jerk turun bawah..sbb ade lagi beberape kedai aku nk masuk...big boss dh tipon ckp die dh sampai kat Ampang Park...We are suppose to haf lunch my dad kat situ...cis..dh sampai plak die tue...awl ler plak bapak aku nie...kitorang mmg takleh masuk dh ler kedai lain..mampos nk kene maki ngan bapak aku kang...aku ingatkan lambat lagi sebab die naik LRT...aku rase die rasuah ler tokei lrt tue suh bawak laju2..dem...

after lunch...kitorang sgt malas nk berjalan lagi dh..pastu tetibe bapak aku mengidam plak nk makan Roti Boy untuk petang hari..br makan lunch dh pikir tea time..? mane anak tak kuat makan..cis..salahkan bapak kuat makan..padahal mmg aku dh kuat mkn kot...ngehhehehe...inilah die yg die beli...umah sikit org..tp beli cam byk jerk..



penutupan ceritanya..pabila aku pulang ke rumah dan melihat hasil2 yg ada..adalah makhluk berkaki empat nie sebok2...sebok pown sebok lah..tp aku sayang...ngehhehehe

2 comments:

Brown said...

cantik nya baju yg bergantung tu.. colour black n white tu.. cantik nyaaaaaa.. and kucing2 tu.. asal comel sgt?? asal???

Dark @ng3L said...

noy..
baju tue murah jerk..RM150..actually RM180..tp sbb 1st customer..die bg diskaun. kat aked ibu kota jerk..

kucing yg putih & orange tue ade sakit jantung & kidney prob..yg lagi satu tue..my x bagi...kutip kat medan selera melawati