Saturday, June 21, 2008

Ditagged oleh Teteh

1. Nama timang-timangan oleh orang tersayang?

Sesape yang Rapat - La
Kengkawan Biase - Diella

2. Anda seorang yang?…

Temperamental, Saiko, Penyayang

3. Insan teristimewa…

Family & Rakan-Rakan

4. Makanan dan minuman kegemaran saya…

Makanan - Combination of Nasi Putih, Sup Daging & Telur Dadar Kosong
Minuman - Sirap Ais

5. Favourite colour

Pink, Purple, Black

6. Favourite song

Peralihan Zaman - Dayangku Intan & Jay Jay *giler lagu lame sial

7. Siapa yang selalu buat saya gelak?

bAdd & Aie

8. Sikap yang buat anda stress

Suke memprovoke aku tak kene time
Tanye aku nak pegi mane tp bil aku bagi decision takmo terima..Stress hokkeeyy
Melambatkan keje aku

9. 3 benda yang selalu ada dalam handbag ke?

Wallet
HP
Inhaler

10. Kali terakhir anda beriya-iya menangis…
Bulan Januari..Stok yang bangun nangis..b4 mandi nangis..tengah mandi nangis..drive gie opis nangis

11. Perkara paling lucu atau memalukan dalam hidup anda…
-terpelecok ketika memakai terompah di Alamanda..Saksi kejadian hanyelah Cik Yanz..Muahahahahah..Ai terpelecok stail penari hoookeeeyyy

12. Tag 6 orang rakan2 ku…

::Along::
::bAdd::
::Aie::
::Noy::
::Tina::
::c33ra::

1 comments:

Brown said...

i nk buat tag ni tapi takley copy laa.. takkan nk salin satu2. haha.. mak aii! *pengsan*