Friday, June 27, 2008

::Dan Pada Malamnya::

semalam aku bz..bz mengemo kan diri..bz ngan tender..ko bayangkan..12 tengahari closing tender..kol 11.45 br kitorang kuar opis..
tak merempit kawan aku tue..dgn nk termasuk bawah lorinye..dgn langgar lampu isyarat dpn balainye..suke suki mak bapak kitorang..ngehehe...aku dgn berlari ke kereta jinjit kasut..berlari anta tender tak sempat tutup pintu kete pown...mampos seb bek kawan aku tak kene rogol..
ko nk mampos ke kene rogol dlm JPBD..

pastu boleh kitorang bermastautin kat Secret recipe Mont Kiara tue drpd kol 12 tengahari sampai kol 4 petang..bos tadek..dan kami sume jiwa kacao...penat rushing anta tender tak ilang..tue lepak sampai kol 4 walaupun sebenarnye nk tunggu Flea Market Mont Kiara bukak...wakakakakkaka..sempat aku merembat sepasang kasut..

Kate jiwa kacau..kenelah beli belah kan..muahahahah...sempat nangis 4-5 round dulu kat situ..kuat la konon kaannn....mampos sume org tak caye..ngehehhehehe....

balik opis kol 5.15..bolleeeyyy gitu..tp aku ade alasan...nk berpoya-poya di malam hari sebabnye untuk celebrate bday bos aku n farewell untuk staff nak benti...kitorang lepak Borneo Rainforest..Food..? Biase jerk..aku makan Carbonara..Ngehehe...byk incident klakar seperti..

• aku jalan kaki drpd parking dkt Borneo tue sampai ke Pyramid dgn tube dress tp bersweater Elle..muahahahah...ko nk mampos pakai tube dress jalan jejauh tak kaver..aku dhler sangat jelita smlm..uweeekkk....
• aku tak nampak bos aku walaupun die hanye beberape meter jerk drpd aku..ape ko giler ke nk pakai spek mate setelah ko bervogue dgn tube dress, kasut baru, rantai, subang n gelang yg hebat2...selamat malam laaaa kan...sanggup aku separuh buta berjalan..muahahahahha
• bos aku kene bahan dgn hebat..lepas tue...aku plak kene bahan sepajang mlm..sialan..

lepas mkn2 dan acara mkn kek...kitorang berpindah ke belah lagi satu nengok live band..band ape ntah...cam syok sendiri nyanyi lagu hokeeyy..ape jadah ko nyanyi lagu "Pecinta Wanita" la siaaalll...pastu dengan lagu2 yg dimainkan dengan arrangement yg dilambatkan..babiii...

tp basist die aku kenal...sbb dulu time zaman jahiliyah dulu..mamat tue band lain..skang dh masuk band lain plak..ngehhehe...masih tetap berambut panjang..tp aku pelik aa weh..aku nie manjang jerk tak nampak..tp ahli2 band yg hensem tue elok jerrrkkk aku nampak drpd jauh kan..muahahaha..dasar perempuan rambang mate...

basist of cos la chumel kan..guitarist die pown not bad..tp yg wat aku nk pitam adalah yg men keyboard tue...giler aaa weh...senyum sorang2 aku tgk....wawawaw...ko jgn wat hal diella...cukup sudah koleksi2 ahli-ahli band kelab mlm ko yg dulu2..jgn ko nambah lagi...sume tue takleh pakai...memperabiskan duit jerk sume tue..

but I find musicians are sexy..dem dem dem..especially yg boleh men guitar...sialan..seb bek umo aku dh agak ketuaan...kalo tak..aku dh gie ngorat pemain keyboard band tue smlm...babinye kechumelannyeh...sial sial sial...takkan nk pegi lagi...semalam pergi bersebab...farewell & birthday party..dimaapkan..muahahahaha ALASAN..lalalala....

selesai jam 2.30 pagi dan aku trus pulang ke rumah..emosi..? masih tak stabil..tp jgn dilayankan..wat pe ko nak sedih diella...die msg ko tanye ko ok ker tak haram...yg ko nk bengkak2 mate tak tentu hale knape..bangang erk..oppsss...termaki diri sendiri..ngehehhe

dh dh..sile muntah nengok pompuan jelita nie erk...


::Pompuan jelita tak jelita sgt selepas hampir sepuluh round meroyan::


::Gadis-Gadisnya::


::Forthstep Sdn Bhd::


::Aku & Account Manager::

::Farewell For Her::


::Ex-Staff::

2 comments:

LittleHid said...

funny kan?

i find musicians sexy too.. sexy ke? ermm.. taklah sexy sgt..

but falling for them are like so easy! hahaha.. kelakar!!

that's what i felt for my ex, who was also a bassist for a band.. ngeh ngeh. :P

Dark @ng3L said...

hid..
i rase i know which ex u r talking about..
met him once kat area BB around tis year..cos i went out wit tis indonesian guy keje ngan KRU..

so time tue dorang tgh lepak skali..Juad if not mistaken his name..tol tak..?
ngehhehehe