Sunday, April 13, 2008

::Saturday::

Wat happen on Saturday..?not much actually..aku terpakse bgn pagi sbb nk bawak mak gule aku gie jln TAR...standard aaa dh dkt dah wedding abg sedare aku nie rupenye...ish ish ish...ade ler few things *few ker..? yg nk kene beli...so tetibe ari nie aku feeling bollywood..tue tetibe terpakai ala2 anak Bombay..

tp atas sebab baju nie actually agak clingy n akan menampakkan poyot aku yg cute miut tue..aku terpakse ler letak gambar gini kan..ngeheheehhe...sbb tue org slalu tertipu dan mengatekan aku kuwus..padehal..hanye mereka dan keluarga mereka sahaja yg tahu...

so dlm 10 something berjln anak beranak ini ke Bunga & Reben and SSF..aku sempat ler bodek mak aku vase kecik n pe bende ntah yg geli2 tue yg dorang dalm vase..ala..yg kaler2 tue...ngehehehe...mak aku cam tensi jerk sbb aku tak hehabis bermain msg...dgn siapakah..Rahsia..kami hanya kawan...

After that berjln pule ke KLCC utk kolek beg birthday present aku tue..yay..it's oredy in my hands..but aku dgn sabarnye tak bukak langsung drpd paper bag tue...memegang kuat pade arahan si tukang bayar yg tak bagi aku pakai until my birthday...giler laa weh...takpe takpe..tuhan sayang umatnye yg sbar...cheeewah ayat penyedap hati...lalallalalala...

arrived home around noon..takde yg interesting pown except sesi merajuk dgn mak...baik blk...bwak die gie J.Jusco for groceries shopping. Dan disudahi dengan melahap mihun sup dan menonton AF dlm keadaan yg sungguh migrain..Oppsss gambar di bawah adalah gambar budak tgh saket pale yg hebat tp ttp nk gedikz...tp aku saket laaa weh..tak tipu..


0 comments: