Wednesday, April 23, 2008

::Insan Ganas::

sile rujuk di :sini dan lihat pade komen aku yg terakhir...ari tue sibuk claim ganas sampai tuka gambar...tapi ape kes di bawah ini..

BUZZ!!!
Diella Chomey: yup
Diella Chomey: di manakah ko?
bAdd mAnn: opis
bAdd mAnn: ko?
Diella Chomey: samelah..
Diella Chomey: tp aku di opis hartamas
bAdd mAnn: wakakakaka
bAdd mAnn: maka?
Diella Chomey: blk lambat ler jwbnye
bAdd mAnn: ko mau bawa aku mkn2 ke hartamas?
Diella Chomey: byk cantek..
bAdd mAnn: hahahahahahaha
bAdd mAnn: fine
bAdd mAnn: dahlaa xnak blanja..skrg kata aku x hensem secara sinis laaa
bAdd mAnn: fine

mamat ganas dh pandai taching...agaknye problem emosi kot kekurangan karbohidrat disebabkan pertandingan kurus agaknye...opppsss..

2 comments:

arkhaios said...

weh..siot sgt apasal..kata kerja bz kat hartamas..leh lak nak post2 lagi..mmg laaa aku hangin...

Dark @ng3L said...

ai hebat dlm multi tasking hookeeeyy