Friday, April 11, 2008

::Cafe 23::

Semalam aku kate nk hapdet pasal makanan kan...2 nites ago Iwas sick a was craving for sup melayu or tomyam. Skali bapak aku ckp..jom kite mkn kat Ampang WaterFront..Ade satu kedai Siam kat bahagian atas..Dan agak sedap ler gaks kat c2..

When we reached there...guess wat...kedai tu tutup..aku malas nk pikir dh sbb kondisi tak sehat..skali yg bukak hanyelah kedai sebelah die yang bername Cafe 23..drpd jauh nampak cam bongok bongok jerk kedai die...cam takde org gitu..dlm hati aku..Musti tak cedap...tp pegi jugaklah sebab malas nk gie tempat lain..dengan cuase yg hujan lagi..

bile kitorang duduk jerk..tgk tgk western food..tp adelah nasi goreng..mmg ler ade sup..tp cam mushroom sup gitu..malas la aku..dengan sejuk giler..sbb bapak aku feeling2 nk duduk kat luar yang windy itu...aku dh mengigil-gigil dh...

time order tue..aku apa lageeeyyy....fettucine carbonara la...aku kan ker lemah ngan pasta pasta nie..saket tak saket..blakang kira...y penting pasta...i'm still ade thinking yg cam.."mesti tak sedap sangat"..then kitorang pindah masuk dalam..

bile masuk dlm..rase cam best plak..sebab kedainye amat la cozy..ade sofa...ade krusi meja biase..n bile makanan sampai..

H.E.A.V.E.N

sedap hoookkkeeeyyy...ngan pastanye...hish la..parents aku order chicken cop..tp tak amik gambar la....malas aku..aku amik makanan aku..aku sangat merekomen kedai nie untuk korang dtg untuk hang out n chil bersame rerakan..tp aku ingat nk jadikan kedai nie port untuk lepak seorang diri...cam layan jerk...

so enjoy da pix..


::Honey Lemon Tea::

::Cedap Kan???::

::Close Up::

6 comments:

leeds said...

next time kita gi makan2 plak k! :D

Dark @ng3L said...

leed...
boleh jerk...
bab mkn mmg no hal..
ngeehehe

arkhaios said...

aku join...

Dark @ng3L said...

bAdd..
ko mmg...bab mkn jerk laju..

13may said...

cantik plak blog nih :)

Dark @ng3L said...

13may..
time acih time acih