Wednesday, March 12, 2008

::Pagi Yang Gelap::

ape nie online pepagi nie...actually tunggu turn nk mandi...mak kite shebuk nk masuk bathroom kite..muahahahha..angin aku tak berape elok lately..due to certain circumstances yang aku takleh berciter..bile aku nk let it out aku rase cam bende tue kecik..tp bile dh byk n tak let it out..saket jiwe dan menyebabkan aku angin period sepanjang tahun.

aku benci orang tak bace instruction aku sampai abis..
aku menyampah kalo aku bagi something to read..ko tak bace abis lagi tp ko tanye soklan yang explainationnye ade dlm bende yang aku kasi ko bace tue..
dasar kelambatan membuat kerja adalah diluar dasar keterimaan aku..

bukan maksud aku cam like kejam giler..tp we are working in a very fast pace..help me to help you*nie kate2 bos aku...

untuk aksi2 bodoh di atas..hanye yayang aku jerk allowed to make dat kind of things..bukanlah die penah buat..perangai yg die ade hanyelah kebulurannye dan indesicive biler bershopping.tp bile tang die rilek plak aku..opppsss..sowie..ngehehehehe...

aku tak marah..tp bile time keje..aku tgk keje ko cam ala2 tak jln..tamau stayback..ini soda menaikkan darah beta nie..huhuhuuh..dhlah..nk mandi...lambat aku masuk keje kag..tp......bukan hari2 lambat ker..

kepade org di sane..sementare cotti tue..takde rase ker tetibe nk dtg klcc dan berlunch dgn org yg ssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnggggggaaaaaaaatttttttttttttt gojes dlm idup anda..kalo ko memerlukan pelawak semase mkn tengahari aku leh panggilkan part time entertainer..die keje dekat jerk ngan opis aku...full time job die tak salah aku editor kot kt advertising company..oppsss...die ade partner in crime..umah dkt ngan umah aku..die wat freelance skang...*sile abaikan perenggan ini sbb konpem korang tak paham..hanye certain2 people jerk yg paham..muahahaha

8 comments:

Hazmin said...

org yg tgh cuti skarang tu diela, mesti tgh sibukk dgn bf dia hehehehe..nk lepaskan rindu la katakan...hehehe..jgn marah ye teh..

Diana Ishak said...

tak senonoh betul font ko ni. kecik sgt okkkk..juling bijik mata aku.

arkhaios said...

babi...pangkat entertainer ko bagi aku? "Maharaja Lawak" ok..

o yeah, ada lawak berkenaan Samy..

Samy Vellu is very upset and angry. He is forming a new party to replace Malaysian Indian Congress (MIC) with Parti Untuk Kaum India MAlaysia (?)...

heheheheh

Dark @ng3L said...

hazmin..
die sibuk rehat kat umah sbb demam sebenarnye..
ngehehhe

cik epal..
inilah dinamekan menguji kecekalan mate anda

bAdd..
eh..aku sebut name ko erk..? nnt aku cek blk..

tp..feeling maharaje pahal...eeeiiiwww...

cop...samy nie pakcik ko ker..?

shazanateh said...

ok dah dapat hint.
sila bersabar. mungkin esok?
what say you?

hasut badd tayah gi smayang jumaat.

Dark @ng3L said...

Yayang..
bAdd? Semayang jumaat? Pongkius..

arkhaios said...

hahahahahaha..mmg tahap pongkes buluh laa ko nih..suka suki je tau..

Dark @ng3L said...

bAdd..
salah erk..?