Friday, January 18, 2008

Tertinggal Cerita

Terlupe plak sebenarnye aku nak cerita..

Actually...lepas MINDEF..aku n opismate masuk blk opis..n after wat keje sket..die drop kan aku kat Avenue K sebab nk amik teksi..die kene gie KLIA anta barang kat Malaysia Airport..Kat situ ok la..tak lame aku tunggu..teksi sampai...Aku kene gie blk umah dulu..duit nk amik kete kt servis tertnggal kat umah..huhhu...

aku tanye gaks abg teksi tue die leh tunggu ker tak...peh tue die ckp..gas die nk abih..huhuhu...pas amik duit...aku menapak ler ker depan sket...bg sesiape yang tau...aku memule menapak sampai kat t'light simpang tige tue...takde gaks...

aku terkedek-kedek lagi depan sket...sampailer opposite bus stop ..takde gaks...skali aku tipon kawan aku Wan Love...die dok kat belah yg tercampak tue...aku nk suh die amik..keje plak...skali die cakap..

"Cube ko jalan sket sampai depan Caltex tue..Kat situ banyak...jln sket erk...sket jerk.."

wat..???!!!!jauh sial...korang bayangkan kol 3 ptg...aku dgn baju kurung n high heels...peluh ketiak mak hokeeeyy...dan mule lah aku terpikir..

"Knape lah aku majuk ngan org aneh itu.." kalo tak dah selamat dh aku mintak tolong die amik aku..or ikhtiarkan teksi..

setelah menapak n tunggu nk dkt 10 menet barulah ade teksi..yg teksi nie sgt lah BIJAK...instead of amik exit pandan jaya...die leh stret n sampai dpn ampang point...wat da hell...jauh sial....hishla..mmg aku naseb malang kot...

tue lah kesah aku semalam yg berpeluh tak hengatttt......dan apabile abg aneh2 memujuk..die gelakkan aku n padankan muke aku sebab merajuk ngan die...cis laaaaaaaaaaaaa....sungguh kurang sopan tau

2 comments:

DiaHarris said...

ala ciannya..
org aneh? babe, saper? saper?

Dark @ng3L said...

orang aneh tue sape..?
nghehehe...

bukan org baru la...