Thursday, January 17, 2008

Selepas Meeting

aku penat weh..huhuhuhuh.....pagi tadi meeting meetong...dahler aku nk berjln jauh giler ke dalam MINDEF tue..aku dgn kasut tinggi berwarne putih suci murni..ketuk ketek aku catwalk ngan akaun manager aku masuk MINDEF..aku dah agak dh...masuk jerk meeting...mate aku nie cam ade gam...berkali-kali aku menguap...huhuhuh...

aku baru jerk bercadang tamo mknnasi untuk 2-3 bulan....dah die hidang plak nasi beriyani...cis la..aku baru jerk berjaye tak makan nasi untuk 2 hari...dah terhidang nasi beriyani..tak mkn..kang kecik ati orang MINDEF tue...ngehehhe*dasar pelahap kan...muahahaaha

nie aku kat opis Hartamas nie..Adeh..jem ler aku nk blk nnt..aku dh barai nk mampos dh nie..dgn baju kurung nye...dengan kasut tinggi nye..dengan alerjik aku naik balik...dengan jiwa tak tenteram...

ha..pasal jiwa tak tenteram...hati aku ditoreh lagi smlm...yg tetibe membuatkan aku sedar...agak nye selame nie org aneh gelakkan aku sbb aku nie senang di tipu...sial la weeiii....disebabkan hati aku marah..trus aku lom talipon or msg die untuk hari ini..lantak ko lah dh mkn ker...dh bgn ker..ko buat ler sendiri...

hish..malas aku nk layan jiwa kaco aku nie...biarkan die..aku tak tau bile rase marah aku nie reda...bila reda nnt aku tak tauler aku akan call die ker tak tan..biarlah masa menentukan....cheeewaaahh..cam ade bende besar jerk berlaku kan..

bendenye takdelah besar..kecik jerk..tapi disebabkan bende kecik itu lah tetibe membuka mata aku yg selame ini akur sae die byk tipu aku lah....

dh ler...aku nie dhler online kt pc org..sempat lagi hapdet blog kan...muahahahaha...till then...

0 comments: