Monday, January 21, 2008

Saket laaaaa....

lalalalla...aku udah pulang ke KL..setelah berweken di Ipoh..oh badan ku sangat penat...oh aku demam di Ipoh gara-gara gigi geraham yg tumbuh cam sial...kejap die saket..kejap die ok..dan sekarang sambil aku menaip sambil itu jugelah rahang dan gusiku sedang saket tak heeengattt punya nie..

rase cam nk marah orang..nk geget org pown ade nie..tp disebabkan mood aku hokeey lagi..ku abaikan rasa seperti resakse itu...muahahaha...

weken di ipoh takde yang menarek sgt..just melayan kerenah adik2 ku yang gedikz...sorang tinted kete...sorang sibuk survey psp...pening pale aku...dan kondisi yang tak sehat membuatkan pergerakan aku lembap...

Semalam sepatutnye berkaraoke dgn awek nie..tapi kondisi aku sangat penat dan aku nk berckp pown tak larat...sudahnye aku cancel last menet...sowie sayang ye...

dan pagi tadi aku tgk ade miss call from my yayang...sowie ye yayang...i tade kredit la...nape erk....emosi tak stabil ker...? ker yayang penat jadi teacher...? teacher kene turun KL la...kene jalan2 ngan kite kat Bangsar sambil mkn laksa Ahad nie..Wat say u???!!!!!

Dahla...Nk layan saket gigi jap...

2 comments:

Hazmin said...

new year,
new blog,
& maybe new diela aziz ??

Dark @ng3L said...

lalalalala....
ngeheheh...
new diella aziz..?
hope so...