Tuesday, January 22, 2008

Semalam Yang Penuh Aktiviti

Semalam takde ape yang menariknye sangat pown...gie keje...lari kejap ke Hartamas..hantar ape2 yang patut..reach Jalan ampang balik dh nearly 12 noon..need to rush to da bank...and tapau mcd..oh im so inlove with prosperity burger...shit...thr goes my diet again...

after office hour or rather 15 mintues earlier..cik diella bergegas ke puchong to do her body spa...bukan sbb gedikz nk cantik...tak tau knape..after doing dat thingy everytime...my skin problem seems to go away....hish la....

skali tgh on da way a cll from someone important to me..her question..

"cik ko kat ner"

aku dh tau dh..masalah ler nie...after berjanjian itu ini...aku settle my stuff n i met her somewhere..hishla..as i expected..she's in a mess..ish..aku nie gatal sebenarnye nk bagitau korang aku teman die kat mane sbb pizza nye oh so sedap hokkeeeyyy....adudududududuhhh.....
after layaning her till 11pm...memasing pulang ke sangkar...

i can't reveal much for her own privacy..lagipun takut kang sesape bace terkantoi..kesian aku tgk die..tapi dh die pilih jalan begitu..aku nk buat macamane..alamak..knape nie..while im typing this kuar lagu rossa - atas nama cinta..N I knew tis song meant a lot to her..adakah aku perlu menalifon untuk bertanye khabar..kenelah tue kan...ko tak reti2 lagi...jgn dh bunuh diri sudah budak nie...

balik baru dpt berckp dgn orang aneh-aneh setelah 2 jam hilang..alasan biasa - tak dgr..lantak ko lah yang...smlm kecik ati lagi ngan org aneh-aneh...mesti korang pelik kan...asik majuk jerk aku nie...mane tak majuk weh..gurau die makan dalam...cam saket ati giler...cam die hot sgt..cam aku nie laku jerk kdg2...padehal..tak memsem langsung..ngeheheheheh...

pas gayut ala kadar..aku pown tertitun kepenatan..ari nie kemungkinan kene stayback sebab esok cuti n khamis nk kene anta tender...hishla...menyampah sungguh aku tau..baru ingat nk bermalasan di rumah..

aku nie kene giatkan lagi usaha untuk menguruskan badan sebab cam besar lagi badan aku adelah...dahla..aku nk sambung bikin ini tender...lalalalalla

2 comments:

arkhaios said...

badan ko besar? tang mana?

Dark @ng3L said...

bAdd..
tang mane..ngeheheheh..?