Tuesday, September 14, 2010

update syawal

sane sini orang mengupdate pasal raya..tp disebabkan aku update kat ofis..aku malas nak update pasal raya..sesi chatting bersame salah seorang ex boify yang juge merangkap seorang teman telah membuatkan aku sedar yang..banyak bende aku kene beli balik..

sebab my previous relationship telah membawa sekali..

1) external harddisk 1 tera
2) HP Nokia music express 5800
3) Shades kesayangan Animal aku

dan die juge telah menggodek laptop aku drpd slow yang diterime akal hingge ke slow nak mampos tahap haramjadah...so..aku kene beli balik..

1) external harddisk 1 tera
2) laptop (ade orang tgh hasut aku macbook nieh)
3) shades yang dah semestinye Animal..

external kenelah beli dulukan..sebelum laptop aku ni al-mampos..kenelah backup segale lagu dan gambar kan..hahahahha..yang laptop..memule aku macam nak dell..tapi abg sedare kate..kalo nk kaler kaler..baik beli vaio..*ye aku gedik nak yang kaler..

lepas chatting ngan ex boify 2 tahun lepas..dah die hasut plak beli macbook..adehh...bile nk cukup kumpul duitnye...adeh adeh adeh..huhuhhuhu..dgn nak mengumpul duit nie..aku kene korbankan sesi jimba..kasut..baju dan henbeg aku nieh..arrggghhh...

tgk la cane..tapi kalo orang ini yang hasut selalunye berjaye..sbb dorang2 ni tau weakness aku..cis la weh..dh dh..nk g klcc..nk beli donut..hahahaha

0 comments: