Friday, September 17, 2010

psstt...

korang..boyfriend kesayangan aku ade kat TV3 esok..tapi timingnye aku tak ingat...ala..ingat tak kite ade gie konsert die sengsorang bulan 5 ari tu..

haaaaaaaaaaaaa...yang tu lah..kalo ade ternampak pompuan giler pakai baju sleeveless purple melompat macam orang giler..atau nampak die memegang kepale sbb macam sakit pale tu..korang maapkan lah die ye...die memang sawan sket..sebab die chentaaaaaaaaaa gilaaaaaaaakkkkkkkk ama pashaaaaaaaaaaaaaaaaa...

nah..amik lagi skali nieh..

Tahukah kalau apa yang kau lakukan itu
Tahukah kau siksa diriku
Bertahun kunantikan jawaban dirimu ...
Bertahun-tahun ku menunggu

Kau sangka , aku akan menyerah
Kau sangka , aku akan pasrah
Dirimu tak perdulikan aku
Walau cinta hanya untukmu
Walau kasih hanya untukmu
Walau sayang hanya untukmu
untukmu,untukmu, untukmu ...

Kau
Mimpi-mimpiku
Cinta gilaku
Hanya padamu

Hanya kau
Belahan jiwa
Cinta membara
Tiada tara

0 comments: