Wednesday, September 8, 2010

I have to do this

Lately banyak sangat bende yang tuhan tunjuk kat aku..byk sgt sgt sgt..terutama tentang keikhlasan seorang teman atan insan. sebenarnye dah lama nampak..tapi aku yang sengaja membutakan mata..setlah aku timbang tara..tambah tolak bahagi darab..aku rasa aku perlu lakukan ini..spring cleaning my life..

aku ini orang nya memang penuh dengan mood swing..jadi aku perlu mengabaikan perkara perkara yang akan merumitkan lagi mood swing aku itu. tapi aku tak boleh terima orang yang tak kenal perkataan boundaries / limitation.

lagi satu..ada orang yang aku perlu buang dari hati aku ini..lama sangat dah aku sayang dia..sepuluh tahun..sebelum dia ke luar negara..hinggalah dia pulang..hati aku terlalu sayang..terlalu lalu sayang..aku tak tau apa yang aku sayang sangat tentang dia..but i know he's not mine. he made it clear 10 years ago..aku je yang terlalu hold on to him. bila aku tiada pasangan..memang dia yang aku carik. tapi aku rasa cukup sampai sini sahaja aku menjadi tempat persinggahan. aku dah tak sanggup lagi memegang prinsip "I see you when I see you" sebab aku terlalu sayang. sebab memang tidak mungkin dia rasa apa yang aku rasa..

dengan bismillahirahmanirahim..i'm letting him go from my heart. Ya allah ya tuhanku..sekiranya dia memang bukan untukku, kau hilangkan segala rasa sayang, cinta dan rinduku ini terhadapnya. Dan jika dia memang untuk ku, kau buka kan lah hatinya untuk menyayangiku..menyintaiku..

aku perlu kuat..perlu sangat sangat..untuk diri aku sendiri..walau berat rasa hati. yang lain memang boleh dan senang..tp yang sepuluh tahun ini? yang tak pernah ada actual relationship dengan dia ini yang payah aku nak lepaskan. payah sangat sangat..

oi orang tua..aku sayang kau la..paham tak!

p/s tau tak kondisi kepala yang berat sebab terlalu memikirkan tentang banyak perkara..i'm mentally exhausted..nauseous aku dibuatnya bila memandang keadaan sekeliling. sebab itu aku pilih untuk terus tidur dan tidur supaya aku tak payah berfikir..senang bukan..

dah....aku raya di hospital pantai bangsar tahun ni titik

0 comments: