Wednesday, January 16, 2008

Hari Ini

sayang sayang...hishla..aku sangat addicted hokey dengan lagu itu..kondisi diri..? kondisi hati..? adelah peningkatan...orang aneh aneh itu masih aneh..contoh aneh..

aku: sayang ini bz nya sampai bila ya.?
orang aneh: *gelak* knapa ya?
aku: diella mo ajak pegi mkn..
orang aneh: bila2 aja boleh la...
aku: loh..ngak mau ah..nnt lagi rushing..jumpanya kejap aja
orang aneh: ngakla...*gelak lagi*

pelik tak...slalu time bz aku ajak mkn 1001 alasan..ini dikatenye bile2 pown boleh...? aku salah tipon orang ker..? ker aku tgh mimpi tadi mase konversasi talipon itu berlaku..Anehla weeeiii.....tak cuker tau...

weird sgt dh nie...tp..lantak kan die lah..kalo ade..adelah..kalo takde...biarkan aje...

kondisi len2...mcm tetibe aku sgt bz jerk....smlm sampai tak duduk aku..aku tatau apsal..kekejap tipon bunyi..kekejap bos panggil...hishla..byk sungguh keje i tau....

nie aku nk kuar...bos suh anta kosting..die tunggu aku dpn kedai mamak MINDEF...menyampah la aku nk catwalk gie parking sebelah Lai Meng..huhuhuhu...aku dh ler pakai kasut tinggi ari nie...cis laaa.....

dh dh.....nk tuka kasut jap..

2 comments:

DiaHarris said...

hey babe...

aneh memang aneh!

hey, mana hp no? menci r! bl nk kuar together again?

;p

Dark @ng3L said...

ler...
i tunggu u online..tak online pown..
nnt i bg kat email...

bile2 pown boleh kuar..
tapi paling afdal tnggu gaji erk..
ngehehehhehe