Monday, January 14, 2008

Aneh Aneh

sesungguhnya aku sungguh la tak mengerti la perangai jejake yang seorang ini..Hari tue dikatenye aku yang tak paham..Aku bukan priority..Lepas tue ok pulak..aku yang saiko ker..or die yang saiko...?

Tetibe aku terpikir..die pernah tanye aku...Aku percaye tak perhubungan lelaki dan perempuan yang sangat2 close tanpa ade sebarang perasaan dan cinta...Time die tanye tue aku rase macam die hint kat aku die ade close friend pompuan...Tp lame2 aku terpikir..Agaknye die maksudkan kitorang kot...Hhmmmm....Tak tau lah aku kan...

Aku sebenarnye malas nk pikir..Aku masih ingin meneruskan visi dan misi untuk tidak jatuh chenta tawun ini....Edisi diet kdg2 ok..kdg2 tersabotaj dek mak aku..

skang aku tgh menjalankan misi naik tangge..tp idakler aku naik dari tingkat 1 sampai 15..aku benti kat tinggkat 10 peh tu aku gigihler naik sampai tingkat 15..Pepagi pown bgn tido aku dh start eksesais...malas ler plak aku nk control mkn kan..aku still mkn cam biase...tp aku nk elakkan dinner.

aku harus menaikkan saham yg telah jatuh merudum...

2008..Here I Come...muahahahhaahha

0 comments: