Thursday, September 9, 2010

Ceria

hari ini kudendangkan::lagu yg ingin kunyanyikan::terkenang semua kenangan::yg tlah kualami::ingin kubuka lembar baru::untuk meneruskan hidupku::tak mau lagi kesedihan::selimuti diriku::semua orang ingin bahagia::menjalani hidup di dunia ini::ingin kubukakan jawaban::misteri dan senang yg sejati::hari ini kudendangkan::lagu yg ingin kunyanyikan::terkenang semua kenangan::yg tlah kualami::berlari dan terus bernyanyi::mengikuti irama sang mentari::tertawa dan selalu ceria::berikan ku arti hidup ini

dah berkali kali aku post lagu ini rasenye...ke dalam blog yang aku delete dulu erk..? aku pown tak sure..pagi tadi aku melakukan sesuatu yang aneh..bile aku dah lakukan sesuatu itu..aku rasa lega..tenang dan bahagia..baru aku tau..rupanya aku rindu dia. hmmpphh..aku pun aneh..kenapa ya..biarlah persoalan itu tak terjawab sebab aku sendiri pown pelik.

kalau orang lain sudah berada di rumah mengemas..aku masih di pejabat. stuck with the minutes of meeting. ini kerjaan aku yang aku rasa aku paling bodoh untuk aku habiskan. berpindah randah ofc pown aku masih lengai untuk menyiapkan minit meeting. aku tak suke..aku benci..aku lebih rela angkat perabot drpd taip minutes of meeting..

sekarang sedang mendengar playlist di ipod..semua lagu lama..semua KLMJ..zaman zaman kegilaan aku terhadap kumpulan D-Va..especially lagu Sentiasa..layan weehhh...gi dengar cepat..zaman zaman cintanya aku terhadap J Rocks..eh tapi sampai sekarang pown masih cinta..

eh dah..nak sambung taip minit...

0 comments: