Friday, January 25, 2008

aku bingung...i'm speechless..tak tau nk ckp ape..y? aku malas nk elaborate...y did i believe in 2nd chance...tak serik2? tak pandai2 lagi..? obviously tak..tolong la diella...sampai bile nak jadi macam nie..

aku dh tak tau nk wat ape nie...rase nk EL pown ade...nk nangis tue toksah ckp ler...but i refuse to cry anymore..sudahnye aku taipler merepek kerepek dlm blog nie..aku pown tak tau nk citer ape...

yang aku tau smlm aku pegi wat treatment resdung and facial...da day before aku wat sauna..aku lom gie urut jerk nie..badan pown dh start nak saket saket blk nie...ptg nie aku nk gie body spa lagi..

dhler..aku nk gie mengarut-ngarut kat opis nie lah...take care...korang jage diri bebaik..jage hati bebaik...jgn jadi cam aku tau..DEGIL!!

6 comments:

Hazmin said...

what happen gurl?
kenape skarang banyak sangat kiasan nya dlm menulis ni? kenkdg ngak phm jugak seh..hehehe

Dark @ng3L said...

hazmin..
knape skang byk kiasan..
sbb kdg2 rase cam taknak reveal everything..
but this is da only place i blurt everything out..

so cam tersepit antare to tell and not to tell..

Hazmin said...

ohh that why la yerk..
xpe², pelan² ye, everything gonna be ok back :)

Dark @ng3L said...

i'm oso hpoing for dat

arkhaios said...

meh aku tapik..aku tau..ko rindu tapikan mesra aku..lalalalala

Dark @ng3L said...

bAdd..
pahal nk tapik org...aku tendang lutut tue kang...

Nk..?biar jatuh tergolek